wtorek, 15 lipca 2014

Fikuss

Haa.Siedzieliśmy dziś z Fikusem przed kawiarnią tuż po burzy ciesząc się powietrzem czystym od deszczu.Cicho,klientów jak na lekarstwo.
- Czemu świat jest taki brzydki? Pyta Fikus.
- Nie wiem - odpowiadam i dodaję -  ale gdyby był piękny,nie mielibyśmy na nim nic do roboty.
- No fakt - wzdycha i milczy przez resztę dnia.
Kwiaciarka prosi mnie o ogień i idzie dalej.W kawiarni radio podaje Ozzyego,pogoda jest cudna.
Wieczorem starzy bywalcy jak zwykle na kawę i gazete poczytać.E-papieros dymi czekoladowo,Gerard rozmawia z sąsiadką.Jest dobrze.
W głowie projekty jakieś.Tryptyk Fiński rozpisany na orkiestrę i Powstanie Warszawskie do którego chcę zaprosić przyjaciół by pokłonić się ostatnim polskim bohaterom.
Fikus milczy,ja rozmyślam parząc kolejny dzbanek kawy.Jasiek z Wyborczą szuka sobie miejsca by przysiąść.Tomisław w pastelowym i kapitan Wąs dopełniają krajobrazu.
Ostatnio oglądałem Transcendencje i deja vu mnie nie opuszcza.Już kiedyś zadawałem sobie takie pytania,czy lepiej być szczęśliwym,czy znać prawdę,żyć w prawdzie czy w szczęściu? Wiem że to pytania na poziomie sprzedawcy spinaczy z Tomeksu ale co poradze? Siedzą w głowie.
Słucham How Destroy Angel,pani śpiewa że czasami coś tam coś tam a przed oczami projekt PW który chciałbym zrobić jako zamknięcie pewnego etapu Fi.
Krass
 Fikus-fikus wierzbolistny (Ficus binnendijkii)- bardzo oryginalny, ale duży i rozłożysty krzew. Osiąga ok. 2-3 m. wys. i 1,5-2 m. szer. Jego liście są podobne do liści wierzby: długie (ok. 20 cm.) i wąskie. Wyrastają gęsto na pędach, tworząc bujną, zieloną masę.
(e-ogródek.pl)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz